Helpdesk

Novinky
Přihlásíte se vaším existujícím účtem do Office 365 Už si nemusíte pamatovat své přihlašovací údaje do našeho helpdesku. Přihlaste se pomocí účtu do Office...
Čt, 19 Červenec, 2018 v 1:19 ODPOLEDNE
Jak se přihlásím do helpdesku?
Přihlášení pomocí lokálního účtu Pokud nemáte účet Office 365, použijte pro přihlášení tento formulář: https://datacluehelp.freshdesk.com/login/norma...
So, 16 Březen, 2019 v 3:26 ODPOLEDNE
Nefunguje přihlášení do helpdesku
Pokud se vám nedaří přihlásit, pravděpodobně nejste zavedeni v našem systému O přidání můžete požádat emailem na adresu support@dataclue.cz.
Čt, 19 Červenec, 2018 v 1:22 ODPOLEDNE
Registrace uživatele do helpdesku
Pokud již nejste zaregistrováni v našem helpdesku, je třeba provést aktivaci vašeho Office 365 účtu v adresáři DataClue.  Jakmile požádáte o registra...
So, 16 Březen, 2019 v 3:28 ODPOLEDNE
Jak zadám požadavek na podporu?
Požadavek zadáte pomocí Helpdesk portálu, nebo nově i emailem.  Na portálu Po přihlášení klikněte na “Nový požadavek na podporu”.    ...
Čt, 19 Červenec, 2018 v 1:31 ODPOLEDNE
Jak prověřím stav požadavku?
O průběhu řešení vás budeme průběžně informovat emailem. Pokud chcete zobrazit všechny svoje požadavky, klikněte na úvodní stránce Helpdesk portálu na tl...
Čt, 19 Červenec, 2018 v 1:30 ODPOLEDNE